Κατηγορίες
Κοινωνία

Το φέσι ξαναγύρισε στη μόδα



Αυξήθηκαν
, λένε, τα φέσια των Ελλήνων το 2011. Πρέπει να είναι πολύ περισσότερα από τα φέσια το 1821 (ειδικά στον τομέα της τηλεφωνίας, αφού δεν αρκούμαστε πλέον στο 1 φέσι ανά κεφάλι που είχαμε παλιά).
Οι εταιρείες τηλεφωνίας (κινητής και σταθερής) εξετάζουν το ενδεχόμενο δημιουργίας βάσης δεδομένων με στοιχεία των κακοπληρωτών, στα πρότυπα του “Τειρεσία” των τραπεζών.
Αναρωτιέμαι, αν θα ήταν εξ ίσου σκόπιμο (ή απλώς χρήσιμο), παρόμοια δυνατότητα να δίνεται και στους καταναλωτές.
Βάση δεδομένων με τις αυθαιρεσίες, τις παραλείψεις και οποιαδήποτε ενέργεια των εταιριών εις βάρος των καταναλωτών. Μια βάση όπου ο καθένας θα καταχωρεί τις αρνητικές του εμπειρίες στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Χαμηλές ταχύτητες, ανύπαρκτο service, παρατυπίες στην εγγύηση, παραπλανητική διαφήμιση… τα πάντα.
Και επειδή, δεν μπορεί ο καθένας να κυκλοφορεί με το “βιβλίο της ντροπής” παραμάσχαλα, να υποχρεούνται οι εταιρίες να παρέχουν στα σημεία εξυπηρέτησης, υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο, προς ενημέρωση των υποψηφίων πελατών. Πριν υπογράψουν συμβόλαιο. Γιατί την υπογραφή μας πρέπει να προσέχουμε πού τη βάζουμε!

Είχα σκεφτεί ότι θα ήταν καλύτερη η τιμωρία των ανευθύνων, αν σε κάθε περίπτωση επιβεβαιωμένης καταγγελίας (με έγκριση της ΕΕΤΤ) να μπλοκάρεται η εγγραφή νέων συνδρομητών για ορισμένο χρονικό διάστημα. Κάτι αντίστοιχο με το μαύρισμα στον “Τειρεσία”, όπου αυτόματα, το σύστημα εξαφανίζει την πιστοληπτική ικανότητα. Φοβάμαι όμως ότι θα καταντήσουμε σύντομα να μιλάμε με σήματα καπνού.

Από τον/την Diataxis

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *